J   Jakość
U  Unikatowy smak
P  Prozdrowotne nawyki żywieniowe
I    Integralne programy dietetyczne
D Dieta z Dostawą do domu
I   Inspirowane kuchnią całego świata potrawy
E Efekty widoczne już po pierwszym tygodniu
T Twoje zadowolenie z efektów

Jesteś gotowy na zmianę?

Nasza misja

Chcemy być liderem w  dostarczaniu zdrowych posiłków pozwalających naszym klientom zrzucić zbędne kilogramy.

Chcemy zaoszczędzić cenny czas naszym usługobiorcom jednocześnie poprawić ich samopoczucie zarówno fizyczne jak i psychiczne.

Chcemy odmienić życie konsumentów poprzez naukę nowych nawyków w sposobie żywienia.

Wartościowe i smaczne

Naszym celem jest dostarczanie wartościowych, smacznych oraz bezpiecznych posiłków, dlatego tak ważnym dla nas jest przestrzeganie restrykcyjnych wytycznych dotyczących higieny produkcji i spełnienie wszelkich wymogów stacji sanitarno-epidemiologicznej.

Profesjonalna kuchnia

Pracujemy w profesjonalnej kuchni na profesjonalnych urządzeniach. Każdy sprzęt i wyposażenie od blatu po najmniejszą łyżeczkę posiada odpowiedni certyfikat uprawniający do kontaktu z żywnością.

Zawsze świeże posiłki

Świeżo przygotowane posiłki zostają schłodzone w specjalistycznej bezpiecznej  schładzarce szokowej, po czym szczelnie zapakowane zostają rozwożone do klienta.

Zmienimy Twoje nawyki. I figurę.

 

Bądź fit – bycie fit to nie tylko szeroko rozumiana aktywność fizyczna. Bardziej holistyczne podejście definiuje fit jako pewien swoisty sposób życia dołączając inne pozasportowe elementy, takie jak: regeneracja, kondycja psychiczna, odpowiednia ilość snu, unikanie stresu, używek,
a przede wszystkim odżywianie. Wartościowe posiłki, dobrej jakości produkty, regularność spożywania.

Menu JupiDiet

Poniedziałek

1. kremowo bananowa jaglanka z musem z owoców leśnych z chia1. kremowo bananowa jaglanka z musem z owoców leśnych z chia
(składniki: jogurt naturalny (mleko), banany, kasza jaglana, erytrol, śliwka, jagoda, malina, chia)

2. krem z selera
(składniki: seler, ziemniak, oliwa z oliwek)

3. odchudzone spaghetti z płatkami nieaktywnych drożdzy
(makaron kukurydziany, sos pomidorowy, mięso z piersi kurczaka, sól, pieprz cayenne, nieaktywne płatki drożdżowe)

4. jaglany jabłecznik z rodzynkami 
(składniki: kasza jaglana, jabłko, erytrol, rodzynki)

5. sałatka z pieczonej marchewki i winogrona, z zieloną soczewicą, czosnkiem, serem feta, pieczonymi migdałami z cynamonem z sosem z wina ryżowego i melasy karbowej
(składniki: marchewka, winogron, migdały, zielona soczewica, czosnek, ser feta (mleko), melasa karbowa, odparowane wino ryżowe, cynamon, olej rzepakowy, sałata, pieczywo żytnie).

Wtorek

1. libański tabbouleh, z kaszy kuskus, pomidorów, ogórka, granatu, natki pietruszki, mięty

2. odchudzona ogórkowa

3.szaszłyki drobiowe/vege kotlety z zielonego groszku

4. galaretka z mandarynką

5. pasta z pieczonego kalafiora, pieczywo, wiórki marchewkowe

Środa

1. pieczony burak nadziany farszem twarożkowym kaszotto

2. krem z kiszonego ogórka

3. rybka w warzywach, winnym sosie, na makaronie pełnoziarnistym

4. budyń kokosowy

5. pasta z czerwonej fasoli, pieczywo, minisałatka seler naciowy-gruszka

Czwartek

1. jogurt, muessli, winogrona

2. pietruszkowy krem, jogurt, fasola

3. sałatka z rukolą, wątróbką, kaszą gryczaną, białym serem, orzechami włoskimi, ciecierzyca

4. ciasto z czerwonej fasoli

5. pieczywo, jajko, żółty ser, czerwona soczeewica

Piątek

1. kremowa jaglanka z brokułami

2. zupa marynarska na świeżym łososiu i dorszu

3. falafel, sałatka z pieczonymi warzywami, bulgur

4. karotenowi koktajl

5. kabanosy z łososia, pieczywo, pasta twarożkowo-ciecierzycowa

Sobota

1. jogurt, winogron, muesli

2. krem z soczewicy

3. filety drobiowe w warzywach, surówka z selera, kasza kus kus

4. kisiel z aloesu

5. pasta z buraka, pieczywo

Niedziela

1. jaglanka śliwkowa

2. rosół z pełnoziarnistym makaronem

3. udo kurczaka, surówka z czerwonej kapusty z amarantusem

4. kisiel marchewkowy

5. kanapeczki z szynką i papryką

Bądź fit

Bycie fit to nie tylko szeroko rozumiana aktywność fizyczna. Bardziej holistyczne podejście definiuje fit jako pewien swoisty sposób życia dołączając inne pozasportowe elementy, takie jak: regeneracja, kondycja psychiczna, odpowiednia ilość snu, unikanie stresu, używek, a przede wszystkim odżywianie. Wartościowe posiłki, dobrej jakości produkty, regularność spożywania

Energia na cały dzień

Posiłki skomponowane przez dietetyka zgodnie z zasadami zdrowego żywienia ustalonymi przez Instytut Żywności
i Żywienia, który działa na wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Posiłki uwzględniają dzienne normy wszystkich makroskładników i ułożone są tak aby 3 główne dania zawierały wolnouwalniające się węglowodany, które pozwolą utrzymać energię do następnego posiłku.

.

Dopasowana dieta z dostawą do domu

Korzystając z kalkulatora dobierz odpowiednią ilość kalorii lub zadzwoń a zrobimy to za Ciebie. Pozwól zaoszczędzić swój czas, dobro które w XXI wieku jawi się jako bezcenne i trudno osiągalne. Z wyselekcjonowanych produktów przygotujemy dla Ciebie kreatywną dietę, której efekty pozwolą Ci osiągnąć satysfakcję. Dietę dostarczymy pod Twoje drzwi.

Poznaj nasze ceny
i wybierz swoją dietę

Zamów na cały miesiąc a dostaniesz 5% zniżki

Kontakt

Adres:

ul. Jana Pawła II 1
26-200 Końskie

Telefon i e-mail:

Godziny otwarcia

Pn- Pt  9-18
Sb, Nd 9-15

JupiDiet

Pn-Pt: 9:00-19:00 Sobota: 9:00-14:00 Niedziela: nieczynne